This is goodbye!

NU SLUTAR JAG BLOGGA.
TJING!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Noooo! But... but why? =(

Postat av: Ida

Men va! Varför?? :(

Postat av: Anna

Nej!! Varför dååå???

Postat av: sara

Nej vad tråkigt :(

Postat av: Charlotte

tråkigt att du slutar blogga. hade gärna sett resultatet av din undersökning du gjorde på strö i boxen!!

Postat av: Sara

sv: Låter coolt! Vill se bild ! :D



Det blir lite mer text, på ryggen mellan skulderbladen typ :) Jag ska göra ett motiv som ska täcka en pigmentfläck jag har senare, jag ska bara rita det perfekta motivet haha :D väntar på att inspirationen ska falla in! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback