It's a curse

HAHA. Jag kan inte hålla mig borta längre nu. Jag bara MÅSTE blogga. Jag är fast, det är som ett beroende som stimulerar någon extremt njutningscentrum i hjärnan. Haha, känner ni likadant? Så nu får jag helt enkelt börja igen.

Igår ringde de till mig från Runsten och försökte ragga på mig för att tävla för dem. Jag har redan övervägt det och ska till ett möte som hålls där på måndag. Då kommer de även prata lite om fälttävlan, vilket passar bra för jag är intresserad av att ta kortet och prova på!

Den här veckan har jag ridit varannan dag och tränat intervaller för att få upp flåset efter Calles ledighet. Idag hängde min mamma med och gick på en promenad samtidigt som jag red omkring. När jag var klar red jag tillbaka till stallet i förväg så att jag skulle vara klar när mamma kom fram. Jag visste att hon skulle gå vilse för hon har typ världens sämsta lokalsinne.

När jag var klar hade hon inte kommit så då var jag tvungen att åka och leta efter henne. Tillslut hittade jag henne efter att hon hade hittat till landsvägen (225, loads of traffic) och gått längs den till infarten som leder till mitt stall. Hon är så knäpp, min mamma.

Hoppas ni får en trevlig kväll och ett gott nytt år. Själv ska jag röja som bara den med mina vänner och om ni vill kan jag lägga upp lite bilder här sen. PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

Vad kul Siri! Jag tar gärna foton på när du och Calle tävlar!! Kramar Jossan.

Postat av: Lina - Missa inte HÄSTBLOGG-GALAN!

Yay!! :D

Postat av: Anna

Roligt att du vill fortsätta blogga! :)

Jaha, kul att du kanske vill tävla för Runsten.

Vad e det för möte???

Postat av: sara

sv: Åh vad kul! Då kanske vi kommer träna ihop då! :D Nice att du bloggar igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback