Dålig bloggerska

Bajs på mig. Jag är sämst på att ha en blogg. Bättring bättring.

Tanken var att jag skulle sätta igång Calle idag, men jag kunde inte hålla mig så jag gjorde det redan i lördags. I början kommer jag bara att gymnastisera honom och vara noga med att strecha hela kroppen när jag är klar, om hans muskler hunnit dra ihop sig lite under vilan (verkar dock inte som det).

I lördags hade det hunnit bli mörkt så jag höll på mig volten. Jag la ut fyra bommar, i en solfjäder, som var upphöjda på ena sidan (där det var kort avstånd). Varierade mellan höga och långa benlyft, mest i skritt men även ett par gånger i trav. Red i ungefär 45 min inkl. av- och framskrittning på långa tyglar.

Igår red jag på ängen där vi har orörd djupsnö, fattar inte varför ingen annan har ridit där? Islänningarna kanske drunknar iofs. ;) Red bara i 30 minuter, varav 20 var i snön, alla gångarter men mest skritt.

Idag ska jag ut i skogen och skritta ostigat och trava/galoppera kravlöst framåt på grusvägarna.

Permalink Dagens ridning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

sv: HAHAHA jag vet haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback