Veckoplanering

Jag har börjat skriva mina veckoplaneringar på två veckor istället eftersom jag har för mycket som jag vill hinna med. Istället för att förändra planeringen förlängde jag bara veckorna (mycket smart och effektivt, å andra sidan får knappt min övernaturligt stora hjärna plats i mitt mediokra huvud så vad ska man förvänta sig?).



Ni skulle ha sett Calle idag när jag hämtade honom i hagen, han var så fruktansvärt söt. Han låg och sov, han snarkade till och med, och när jag kom fram till honom la han sitt huvud i min famn. Sen kliade jag honom lite på magen och då la han sig platt och sträckte ut sig precis som en hund. Haha, mitt liv höll på att få ett abrupt slut av en fet sockeröverdos. Önskar att jag hade haft en kamera. Men som kompensation för er och mig levererar jag en annan förpackning med SÖTCALLE.


Permalink Veckoplanering Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Vilken fin häst du har :) Väldigt lik min som oxå är efter D-day... Födda samma år dessutom!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback