The return

Haha, I'm back. Ledsen över min fruktansvärt dåliga uppdatering men jag har haft fullt upp hela sommaren.


Idag var jag och hopptränade för första gången på en månad, första gången vi hoppar på en månad också för den delen. Det blev lite av en markarbetespass med några enkla räcken som var lite högre (110 kanske). Jag fick beröm för att Calle var mycket rakare än vad han brukar vara och dessutom hoppade han kanon, han sköt mig kort sagt ur sadeln även om de flesta hinder låg på typ 70 cm! Tack vare att allt kändes så bra på träningen så fick jag inspiration att börja blogga igen. Hoppas jag håller det...

Peace!

Permalink Dagens ridning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Välkommen tillbaka! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback