25/4 - 10

Hade ju planer på att rida intervaller igår och att han skulle vila idag. Valde faktiskt att prioritera mig själv för en gångs skull och sov några timmar när jag kom hem från jobbet i lördags, så han fick vila då istället.

Sen skulle jag egentligen tränat hoppning imorgon för Dennis Hallberg, men den blev inställd. Lite surt att jag inte visste det innan jag red idag eftersom att jag sket i intervallerna just p g a träningen imorgon...

Aja, red i alla fall ut en sväng. Red bort till ett ställe med bra underlag och fullt med träd på kanske 4 meters avstånd från varandra. Jag red runt dem på volter och i slalom, endast i galopp för det tycker jag ger allra mest. Han var verkligen jättefin och blev riktigt lösgjord. Det blev riktigt fina byten när vi red slalom, han väntade på mig och mitt kommando (till och med från vänster till höger galopp!!!).

Permalink Dagens ridning Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bella

sv:Haha, det ultimata med andra ord:)

Postat av: Lina

Sv: Ja, jag har också bara sett fina Aerline-hästar och hört gott om dem! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback