20/4 - 10

Skrittade först ut barbacka med hackamore och utan benskydd i ca 20 minuter. Sen gick jag in på volten där Calle fick busa av sig lite och då passade jag dessutom på att testa mitt ledarskap. Han följde mig som en liten hund så jag måste säga att jag är positivt överraskad över att han är så tillgiven. Känns bra och är väl förhoppningsvis ett tecken på att han tycker om mig. :P

Jag försöker busa med honom en gång i veckan ungefär för han tycker att det är kul. Jag ska filma någon gång så får ni se, det ser ganska roligt ut faktiskt. Han gör precis som jag gör, springer jag i passage gör han det t ex. Bilden nedanför är från ett tillfälle förra veckan när han fick släppa loss i rundkorallen.

Permalink Dagens ridning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lamia - VINN ETT EUROSTAR SCHABRAK

Haha vilken skön bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback